Sunday, August 15, 2010

Gara² Perampok

Aku adalah anak tunggal dalam keluargaku, aku berumur 18 tahun dan namaku Hamid. Ibuku berumur 38 tahun dan bapaku berumur 45 tahun, seoang yang sibuk dengan urusan perniagaannya. Selepas melahirkan aku, ibu tidak dapan mengandung lagi kerana mengalami masalah di rahimnya. Aku terlalu sukar untuk mempercayai bahawa aku terlalu berahi kepada ibuku. Sukar bagiku untuk membuang perasaan itu dari kotak fikiranku sejak aku menonton cerita lucah jepun yang mengisahkan seorang anak meniduri ibunya sendiri. Namun aku tidak berani melakukan apa-apa tindakan untuk meniduri ibuku sendiri. Aku hanya
berangan dan selalu mengitip ibu mandi ataupun menukar pakaian. Bayangan tubuh seksi ibu sering bermain di fikiranku, lenggokan tubuh ibu yang amat seksi itu membuatkan diriku selalu di alam khayalan membayangkan persetubuhan bersama ibu. Punggung ibu yang tonggek, lebar dan montok itu selalu ku diidam-idamkan. Malah setiap langkah ibu berjalan, punggungnya akan bergegar kuat. Aku selalu melancap sambil membayangkan aku bersetubuh dengan ibu.

Sehinggalah pada suatu malam, ketika itu bapaku ke luar negeri selama seminggu dan terjadilah peristiwa yang amat bermakna pada diriku. Pada malam itu sedang aku tidur nyeyak, tiba-tiba entah dari mana datang seorang lelaki india bertopeng menerpa ke arahku membuatkan aku terjaga dari tidur dan lelaki itu mengacungkan parang ke leherku. Aku tidak dapat berbuat apa-apa kerana ianya berlalu begitu pantas.
“Kalau mahu hidup serahkan semua duit dan barang beharga, cepat!” gertak lelaki india itu.
“Encik.. saya takde duit." jawabku ketakutan.
"Bohong... bawa aku ke bilik orang tua kau. Mereka pasti ada duit. Cepat..." gertak lelaki itu sambil membawaku keluar bilikku. Kerana ketakutan aku membawanya ke bilik ibu, ibu yang sedang tidur itu di tendang lelaki india itu.
"Eh... siapa kau, ape hal ni Hamid" ibu terkejut apabila melihat parang di leherku.
"Diam, kalau kau tidak mahu parang ini meragut nyawa anak kau, baik kau diam." lelaki itu mengugut ibu.
"Kalau encik nak duit, kami boleh bagi, tapi tolong jangan apa-apakan kami encik. ” ibu merayu.

“Ye.. memang aku nak duit korang! Cepat keluarkan duit kau semua dan kumpul dalam plastik ni. Cepat!” Jerkah lelaki itu sambil mengeluarkan plastik hitam dari poket seluarnya. Ibu terus mencampakkan beg tangannya ke dalam plastik hitam itu seperti yang disuruh.
“Tolong jangan apa-apakan anak saya encik. Ambiklah duit saya ni.” kata ibu ketakutan. “Barang kemas kau mana?!! Cepat masukkan sekali!!!” jerkah lelaki india itu dan ibu menuruti seperti yang di arahkan.
Kemudian secara tiba-tiba lelaki itu menumbuk perutku dan serta merta aku terjelupuk jatuh ke lantai.
“Hamid!!” Jerit ibu apabila melihat aku di tumbuk hingga jatuh ke lantai dan ibu terus menangis. Lelaki itu menarikku dan membangunkan semula agar aku berdiri.
“Ingat!! Jangan nak buat macam-macam dengan aku! Kalau tak, parang ni akan sembelih leher kamu berdua. Faham!!” jerkah lalaki itu kepada kami berdua.
“Baiklah.. kami dah bagi semuanya, tolonglah lepaskan kami.” rayu ibu.
”Ok, tapi sebelum aku lepaskan kamu, kau kena tolong aku dulu! Cepat ke mari!!” Arah lelaki kepada ibu sambil tangannya masih memegang kemas parang di leherku.

Ibu yang ketakutan terus menuju kepada lelaki itu sambil melihat aku yang berdiri dengan parang di leherku. Ibu menangis lagi, air mata ibu berciciran apabila melihat aku yang seperti tidak bermaya itu.
“Kau perempuan melayu yang cantik! Berapa umur kau sekarang?!” Tanya lelaki itu dalam nada yang kasar.
“Err…38 tahun… “ jawab ibu terketar-ketar.
“Kau pulak!” tanya lelaki itu kepadaku.
“18… “ jawab Hamid ringkas.
“Bagus…. bapa kau mana!!” tanya lelaki itu lagi.
“Keluar nageri…” jawabku.
“Hahahahaha!!!! Bagus!! Sekarang kau perempuan, duduk berlutut depan kau punya anak. Cepat!!” arah lelaki itu kepada ibu.
Ibu segera mengikut arahan lelaki itu. Ibu berlutut di depanku seperti yang diperintah.
“Kau buka seluar dia cepat!” arah lelaki itu.

Tangan ibu terketar-ketar membuka seluar pendekku. Air mata ibu meleleh di pipi bersama esakan tangisannya akibat ketakutan. Lelaki itu menjerkah lagi supaya cepat dan dengan pantas ibu menarik seluar pendekku ke bawah. Sekali tarik sahaja, terserlahlah batangku yang tidak berseluar dalam itu di hadapan mata ibu. Ibu terkejut kerana ini adalah pertama kali dalam hidupnya melihat batangku di depan matanya semenjak aku remaja. Aku merasa malu apabila batangku terdedah di depan ibu.
“Bagus!!! Hahahahaha! Sekarang aku nak kau hisap batang anak kau! Cepat!!” arah lelaki itu.
“Encik.. tolonglah.. saya tak boleh buat macam ni.. dia anak saya…” rayu ibu dengan linangan air mata.
“Aku peduli hapa!! Cepatlah bodoh!!!! Kalau tak aku tetak leher anak kau kat sini jugak!!” ugut lelaki itu kepada ibu yang berlutut di depanku. Ibu pun dengan terpaksa mula menghisap dan mengolom batangku. Ibu perlahan-lahan mengolom batangku, batangku pula perlahan-lahan keras di dalam mulut ibu. Walaupun aku dalam ketakutan, namun apabila batangku di hisap oleh ibu, batangku mula keras dan tegang. Ini kerana apa yang aku idamkan, aku telah dapat merasanya walaupun dalam keadaan begini.

“Ohhh… ibu…. Ohhh…. “ aku merengek kesedapan apabila batangku di hisap ibu.
Aku melihat wajah ibu, wajah ibu yang masih cantik itu kelihatan sedang menghisap batangku keluar masuk dimulutnya yang comel.
“Hahahaha… Bagus!!! Hari ni ada seorang perempuan melayu kena hisap batang anaknya! Hahahahaha!!!” lelaki itu ketawa.
“Hey perempuan! Kau masih ada laki kah?” tanya lelaki itu kepada ibu. Sambil menghisap batangku, ibu menganggukkan kepalanya.
“Wahhhhh!!!!! Bagus!! Hari ni ada bini melayu nak kena tebuk!! Hahahaha!! naikkan bontot kau cepat!!” arah lelaki itu.
"Tolong la jangan apa-apakan saya encik" rayu ibu.
"Kau kalau sayang anak kau, dengar cakap aku. Kalau tidak buruk padahnya... faham. Sekarang naikkan bontot kau, mulut kau kasi terus hisap!! arah lelaki itu lagi.
Kerana takut, ibu pun menaikkan badannya dan keadaannya kini berdiri menunduk sambil menghisap batangku sementara punggung ibu pula di raba-raba tangan kasar lelaki itu.

Punggung bulat ibu yang sendat di dalam kain batik berwarna coklat itu di tepuk berkali-kali oleh tangan nakal lelaki itu. Kemudian lelaki itu mengalihkan parang dari leherku dan ianya beralih pula ke leher ibu. Aku melihat ibu semakin takut, namun ibu terus menghisap batangku tanpa henti. lelaki itu menyelak kain ibu ke atas pinggang, punggung ibu yang di baluti seluar dalam putih itu di tepuk kasar. Tangan lelaki itu kemudian menarik seluar dalam ibu ke bawah. Lurah punggung ibu di raba jari jemari lelaki itu dengan kasar.
“Ini punggung sungguh cantik! Hahahaha! kau beruntung ada ibu cantik dan seksi macam ni!" kata lelaki itu sambil mengeluarkan batangnya yang hitam dan sudah keras itu dari celah zip seluarnya yang sudah terbuka. Batangnya di lalukan ke lubang cipap ibu. Walaupun dalam ketakutan, cairan air nafsu ibu sudah mula mengalir membasahi cipapnya.
“Hahahaha! Kau nak tahu tak! ibu kau ni yang cantik sudah stim! Hahahahaha! Air sudah banyak keluar! Hahahahaha! Sekarang aku nak rasa lubang cipap ibu kau ni…” kata lelaki itu sambil cuba menjolok batangnya masuk ke lubang cipap ibu yang sedang menonggeng itu.

Serta merta ibu menelepaskan batangku dari mulutnya dan berpaling ke belakang.
“Encik… tolonglah… jangan buat saya macam ni…. Ambillah duit dan barang kemas itu... tapi jangan buat saya macam ni.. tolonglah lepas kan kami…” rayu ibu.
“Hah! Kau diam!! Kalau tak aku tetak leher kau!! Kau pun sama jugak! Jangan pandai-pandai mahu jadi hero! Kalau tidak aku kasi putus leher ibu kau! Kau berdiri disitu diam-diam, biar ibu kau kasi sedap kau punya batang!” jerit lelaki itu. Kerana ketakutan apabila mendengar kata-kata lelaki itu, ibu pun menangis semakin kuat.
“ Kau masukkan batang kau dalam mulut ibu kau! kasi dia diam. Kalau dia bising lagi, aku kasi kau berdua mati ini hari!” arah lelaki itu kepadaku.
Aku pun memegang dagu ibu, wajah ibu ku dipandang, kesian ada, sedap pun ada. Tetapi apabila mengenangkan anganku untuk menikmati tubuh ibu selama ini, aku kembali bernafsu terhadap ibu.
“Ibu… maaf ye… “ kataku sambil terus menerjah batangku ke dalam mulutnya. Dan pada masa yang sama, lelaki itu mula menjolok batangnya ke dalam lubang cipap ibu sedalam-dalamnya. Menjerit ibu menerima kehadiran batang lelaki itu.

“Hahahaha! hari ini aku dapat cipap perempuan melayu! Hahahaha! walau pun sudah longgar sikit, tapi sedap juga! hahahaha!” Kata lelaki itu sambil terus menghenjut tubuh ibu yang menonggeng menerima tusukan batang lelaki itu dari belakang.
“Ohhh… Oughhh.. Emmmpphhh…” ibu yang menonggeng itu mula merengek apabila cipapnya di tujah lelaki itu dan mulut ibu masih penuh dengan batang kerasku.
“Ohhh… ibu… Ohhh… sedapnya…. “ aku bertambah ghairah dan merengek kesedapan menikmati hisapan ibu yang sedang dihenjut lelaki itu.
Setelah beberapa minit menghenjut cipap ibu, lelaki itu mengeluarkan batangnya dan berganjak ke sisi ibu yang masih menonggeng sambil memegang batangnya.
“Heyy! kau tengok ni! tengok ni!!” jerit lelaki itu kepadaku. Aku melihat ke arah lelaki itu, sementara ibu pula menghentikan hisapannya dan turut berpaling kearah lelaki itu.
“Kau tengok, sudah basah batang aku kena lubang cipap ibu kau! Hahahaha! Ibu kau sudah tak boleh tahan lagi! Hahahaha! Kau nampak ini parang?” tanya lelaki itu kepadaku. Aku hanya mengangguk kepala, ibu pula duduk mencangkung, mungkin kerana keperitan apabila cipapnya di belasah batang kulup hitam lelaki itu.

“Kalau tak mahu kena ini parang, jangan macam-macam sama saya, faham!! Sekarang kau perempuan bontot kasi naik serupa tadi.” arah lelaki itu sambil parang di tangannya masih diacukan di leher ibu.
“Hahahaha!! bagus!! ini perempuan banyak pandai main. Kau pulak pergi diri belakang ibu kau. Kasi naik itu kain dan masukkan batang kau dalam lubang cipap ibu kau. Aku nak tengok anak sama ibu main, cepat!!” arah lelaki itu kepadaku. Lelaki itu terus ke belakang ibu dan menyelak kain batik coklat yang dipakai ibu. Aku melihat seluar dalam ibu masih terlondeh dan tersangkut di peha ibu.
“Encik.. dia ni anak saya… saya tak boleh buat macam ni… tolonglah encik…. “ kata ibu merayu.
“Kau nampak ini parang sudah dekat leher kau? Mahu aku kasi putus kau punya kepala?!” jerkah lelaki itu kepada ibu. Ibu kelihatan keakutan, mukanya pucat dan peluh semakin banyak timbul di dahi ibu.
“Sudah cepat! jangan mahu main-main sama aku punya parang! Cepat kasi masuk!” arah lelaki itu kepada aku.

Aku yang ketakutan ini sebenarnya gembira kerana apa yang aku idamkan kini berada di depan mataku. Kerana keinginan aku pada cipap ibu, aku pun menuruti arahan lelaki itu. Sekali tekan sahaja, seluruh batangku terus menerobos masuk buat pertama kalinya ke dalam cipap ibu. Sungguh nikmat rasanya, buat seketika aku diamkan sejenak batangku, merendam seluruh batangku di dalam lubang cipap ibu. Sambil itu, aku menunjal-nunjal kepala batangku ke dasar cipap ibu. Ibu merengek-rengek, mungkin kerana menahan kenikmatan di perlakukan begitu.
“Macam mana? ada sedap lubang kau punya ibu?!” tanya lelaki itu kepadaku.
Aku hanya diam, masih membiarkan batangku yang keras itu tertanam di dalam lubang cipap ibu yang sedang menonggeng itu.
“Apasal kau diam hah bodoh! aku tanya kau! sedap ke tidak??!!” tanya lelaki itu sekali lagi dengan lebih kasar.
“Se.. sedap…” jawabku gugup.
“Sedap ye… hahahaha… hey perempuan! sekarang kau punya anak sudah cakap kau punya lubang banyak sedap! Hahahahahaha!!!!” ketawa lelaki itu.
“Sekarang tunggu apa lagi, kasi keluar masuk itu sedap punya lubang la!!! Cakap sedap kuat-kuat! kalau aku tak dengar itu sedap punya kata, aku hiris ini leher kau punya ibu!!!” arah lelaki itu.

Aku pun mula menghayun batangku keluar masuk ke dalam lubang cipap ibu. Sungguh nikmat lubang cipap ibu yang di idamkan sejak dahulu lagi. Barulah aku dapat menikmatinya sesudah sekian lama hanya mengidam dan berangan untuk menikmatinya.
“Oooohhh… sedapnyaaa… ibu… sedapnya… Sedapnya cipap ibu… ohh ibuuu…” kata-kata nikmat terbit dari mulutku sambil menghayun batangku keluar masuk. Aku melihat
ibu hanya mampu menitiskan air matanya, membiarkan lubang cipapnya di tujah olehku. Ibu mungkin tidak menyalahkan aku, apa yang dia tahu adalah aku dipaksa untuk melakukannya. Ibu mungkin rela menerima setiap tusukan dari batangku. Lama-kelamaan kenikmatan semakin menguasai diriku, rasa takut sedikit demi sedikit hilang dan tujahan batangku membuatkan tubuh ibu semakin terlentik, mungkin ibu juga menikmatinya. Sudah lama aku ingin merasakan kenikmatan yang sebegini, air cipap ibu semakin banyak membanjiri keluar kerana dihenjut oleh batangku. Aku semakin ghairah dengan tindak balas yang diberikan oleh ibu dan aku tahu bahawa ibu semakin bernafsu.

Batangku semakin licin dengan lendir nafsu ibu yang semakin banyak. Aku semakin kuat merodok lubang cipap ibu, tanganku kini memegang punggung ibu. Daging punggung ibu di ramasku geram, hentakanku semakin laju dan semakin kuat. Aku semakin bernafsu, impianku untuk menikmati tubuh ibu kini sudah tercapai.
“Ibu… sedapnya… Ohhhh… ibuuu…. ibu… Ohhh….” aku merengek menikmati lubang cipap ibu.
“Hahaha!! Hey perempuan… sedap tak lubang kau kena lanyak batang anak kau?” tanya lelaki itu. Ibu hanya diam, matanya hanya terpejam menikmati disetubuhiku di dalam keadaan menonggeng itu dan nafas ibu turun naik pantas.
“Hahahaha…. Tambi.. kau punya ibu sudah sedap sama kau punya batang, hahahaha!!!” kata lelaki itu sambil tangannya memegang dan mendongakkan kepala ibu ke arah batang hitamnya yang masih tegak itu. Lelaki itu menekan batangnya ke bibir ibu dan ibu cuba menutup mulutnya dari dimasuki batang hitam lelaki India yang telah merogolnya tadi.

Namun akhirnya batang lelaki itu berjaya juga menceroboh mulut ibu yang comel itu. lelaki itu pun terus menghayun batangnya keluar masuk dimulut ibu dan setelah beberapa minit, hayunan lelaki itu semakin kuat dan dalam. Aku melihat ibu hampir tersedak diperlakukan sebegitu. Aku tahu, batang hitam yang sedang bersarang di dalam mulut ibu itu bila-bila masa sahaja akan terpancut air maninya. Aku melihat ibu hanya mampu menolak tubuh lelaki itu agar batang lelaki India itu akan keluar dari mulutnya. Tetapi ibu gagal, semakin ibu menolak tubuh lelaki itu, semakin kuat lelaki India itu memaut kepala ibu. Akhirnya, lelaki itu pun memancut air maninya yang banyak ke dalam mulut ibu. Terbeliak mata ibu apabila tekaknya di hujani pancutan demi pancutan air mani lelaki itu. Aku melihat ibu terpaksa menelan beberapa kali air mani yang telah penuh di dalam mulut ibu. Lelaki itu mengerang nikmat melepaskan air mani ke dalam mulut ibu. Aku yang sedang asyik menikmati cipap ibu yang sedang menonggeng itu. Aku merasa semakin ghairah melihat lelaki itu kenikmatan melepaskan air maninya di dalam mulut ibu dan henjutanku semakin kuat dan laju.

“Hahahahaha…. Memang sedap mulut ini perempuan. Hahahaha!!!” lelaki itu ketawa kepuasan sambil menyimpan batangnya yang semakin layu ke dalam seluarnya.
“Kau sudah mahu keluar ka?” tanya lelaki itu kepadaku.
Aku menggelengkan kepala, kemudian lelaki itu mengacukan pula parangnya ke leherku.
“Sekarang kau kasi ibu kau rehat. Dia sudah penat bontot kasi tonggeng. Sudah… keluarkan kau punya batang.” arah lelaki itu kepadaku dan aku menurut arahan lelaki itu,.
“Kau perempuan boleh baring atas katil sekarang, cepat!!” arah lelaki itu kepada ibu dan ibu menurutinya sambil dia mengelap muka dan bibirnya yang bersisa air mani lelaki itu dengan lengan baju kemejanya.
“Sekarang kau main kau punya ibu atas dia punya badan. Cepat!!” arah lelaki itu kepada ku. Aku perlahan-lahan berlutut di hadapan ibu yang sudah terbaring di atas katil. Batangku yang masih keras di usap agar kekal keras sambil mataku menikmati seluruh pelusuk tubuh ibu yang sedia menanti dalam terpaksa. Perlahan-lahan aku menyelak kain batik coklat ibu dan aku terus menarik seluar dalam putih ibu di lututnya hingga terus tanggal dari kaki ibu.

Ibu yang tahu apa yang perlu dilakukan terus mengangkang sambil memejamkan matanya. Mungkin ibu tidak sanggup melihat dirinya disetubuhi olehku, anak kandungnya sendiri. Aku pun perlahan-lahan menekan batangku masuk ke dalam cipap ibu hingga terus ke dasar cipapnya. Ibu merintih kecil menerima kehadiran batangku ke dalam cipapnya. Aku terus menghenjut batangku keluar masuk lubang cipap ibu dengan ghairah.
“Ohhh…. ibu…. maafkan Mid ibu…. maafkan Mid…. Ohhh ibuuu….. “ aku merintih menikmati cipap ibu sambil meminta maaf kepadanya.
“Hey perempuan!!! buka mata kau! cepat!!” jerkah lelaki itu.
Ibu yang ketakutan terus membuka matanya dan terus melihat wajahku, anaknya, darah dagingnya sendiri sedang enak menghenjut cipapnya. Aku tahu ibu terpaksa melihat diriku sedang menyetubuhinya kerana dipaksa itu. Hasil dari jolokan batangku di lubang cipap ibu, ibu mula memberikan tindak balas yang mengghairahkanku. Di samping air cipap ibu yang semakin banyak membanjiri, tubuh ibu juga turut terlentik seperti meminta agar aku menujah batangku semakin kuat dan dalam.

Aku tahu bahawa ibu sudah hampir kepada klimaksnya dan aku terus merendahkan tubuhku hingga tubuhku rapat dengan tubuh ibu. Aku mendengar dengusan nafas ibu semakin kuat dan aku tahu bahawa ibu itu sudah menyerahkan tubuhnya untuk di setubuhiku. Ibu yang kini sudah semakin tenggelam di dalam arus nafsunya membiarkan segala tindakanku. Ibu juga tidak menghiraukan butang baju kemeja yang dipakainya di tanggalkanku. Puting buah dada ibu yang berwarna coklat gelap itu terpampang di depan mataku kerana ibu tidak memakai colai, aku terus menghisapnya dengan penuh bernafsu dan ibu juga tidak menghiraukannya. Akhirnya tubuh ibu mengejang, aku tahu ibu sudah sampai ke puncak klimaksnya. Ibu kelihatan terpejam menikmati puncak klimaksnya, cipap ibu mengemut kuat batangku dan aku menusukan batangku sedalam-dalamnya. Tangan ibu memeluk tubuhku agar tubuhku semakin rapat ke tubuhnya. “Hahahahahaha!!!! Ibu kau sudah suka sama kau punya batang. Hahahahaha!!!” ketawa lelaki itu. Ibu yang masih lemah akibat kepuasan masih lagi memeluk tubuhku. Batangku masih berkubang di dalam lubang cipap ibu sungguh nikmat ku rasakan.
Sudah!! Sekarang ini ibu kau sudah puas, kali ni aku bagi kau pula yang puas. Keluarkan kau punya batang cepat! Heyy perempuan! cepat tonggeng atas ini katil!!” jerkah lelaki.

Setelah aku mengeluarkan batangku, ibu terus menonggeng dan aku yang sudah tahu apa yang perlu dilakukan terus menyelak kembali kain batik coklat ibu yang kembali menutupi punggungnya. Kain ibu aku selakkan ke atas pinggang, aku pun terus menghunus batangku menujah cipap ibu.
“Hey tambi!! Ada ka aku suruh kau masuk hah!!! Kau jangan bikin aku marah!! Kalau aku marah kau berdua mesti mati tahu tak!! Kau masuk lubang satu lagi tu bodoh!! Cepat!!” arah jerkah lelaki itu. Aku agak terperanjat namun aku merasa gembira kerana aku akan dapat menikmati lubang dubur ibu. Sudah lama aku idamkan lubang dubur ibu itu, ibu yang sedang menonggeng itu juga kelihatan terperanjat. Perlahan-lahan aku menekan batangku ke lubang dubur ibu. Agak susah untuk memasukinya, ibu melentikkan pinggangnya untuk membantu batangku masuk, aku tahu ibu terpaksa menyerahkan lubang duburnya agar di jamah batangku kerana tiada pilihan lain. Sedikit demi sedikit batangku berjaya menembusi lubang dubur ibu yang sempit itu. Sakit sedikit rasanya batangku kerana kesempitan lubang dubur ibu. Ibu pula merengek kesakitan dan memintaku agar melakukannya perlahan-lahan.

Akhirnya, batangku berjaya terbenam seluruhnya di dalam lubang dubur ibu. Ibu menggerakkan punggungnya memberikan kenikmatan yang tak terkata buatku. Punggung tonggek ibu yang lebar itu memang di idamkanku selama ini. Batangku yang terbenam di dalam lubang dubur ibu semakin keras dan aku bertambah bernafsu. Ibu menoleh kebelakang melihatku, aku memerhatikan seluruh pelusuk tubuhnya yang sedang menonggeng lentik di atas katil itu. Aku meramas-ramas punggung ibu dan membelai-belai tubuh ibu yang cantik itu. Aku rasa ibu tahu aku sedang bernafsu ketika itu. Ibu terus melentikkan tubuhnya hingga punggungnya yang tonggek itu semakin tertonggeng. Aku tahu ibu mahu aku segera mengeluarkan air maniku agar segalanya segera tamat. Aku yang keghairahan itu terus menujah dubur ibu lebih dalam dan pada masa yang sama, ibu menjerit kuat kerana keperitan dan kesakitan yang dialaminya. Aku tidak menghiraukan jeritan kesakitan ibu, aku terus menujah batangku keluar masuk di lubang dubur ibu yang sempit itu.
“Ohhhh…. ibu… ibu… ibu…. Ohhhh bontot ibu sedappppp…… Ahhhhh…” aku merengek kesedapan. Ibu menahan keperitan lubang duburnya dan membiarkan aku menikmatinya.

“Ohh.. ibu… Mid dah tak tahan ni ibuu…. ibu…. Mid nak.. pancut dalam bontot ibu… Ohhh bontot ibu seedaap…. Ahhhhhhhh!!!!! “ jeritku dan akhirnya aku kekejangan di punggung ibu. Tekanan tubuhku yang kuat membuatkan tubuh ibu semakin tertonggeng dan semakin lentik menerima tusukan batangku yang semakin dalam dan keras. Batangku di tekan sedalam-dalamnya sambil melepaskan pancutan air maniku yang terpacut laju dan banyak sehingga memenuhi lubang dubur ibu. Punggung ibu yang diidamkan itu memang nikmat dan memuaskan nafsuku. Aku memaut erat punggung ibu dan ibu mungkin dapat merasakan batangku berdenyut kuat di dalam duburnya. Air maniku yang hangat itu memenuhi lubang dubur ibu. Aku masih menikmati lubang dubur ibu dengan membiarkan batangku terbenam di dalam dubur ibu. Dengan lemah ibu berganjak kehadapan membuatkan batangku terlepas keluar dari dubur ibu dan kelihatan air maniku keluar dari lubang dubur ibu. Aku menggigil kenikmatan, puas.
“Mid… mana lelaki tadi…” tanya ibu yang terduduk kepenatan.
Aku memerhati sekeliling, lelaki India yang merompak tadi sudah tiada. Lelaki itu sudah pergi bersama plastik yang berisi wang dan barang kemas ibu.
"Ibu, maafkan Mid, Mid terpaksa tadi" kataku.
"Ibu tahu Mid, bukan salah kau Mid." jawab ibu lemah.
Aku mengajak ibu ke balai polis untuk membuat laporan tetapi ibu tidak mahu perkara itu diketahui ramai.

Keesokkan paginya setelah selesai mandi, aku berjalan menuju ke bilik. Ketika aku melintasi bilik ibu, aku terlihat ibu yang memakai baju t berwarna kuning bersama skirt labuh berwarna hitam terbaring mengiring membelakangiku. Aku merapati katil dan mendapati ibu masih tidur. Peristiwa malam tadi mula membuatkan nafsuku melonjak naik. Aku terus melucutkan tuala yang dipakai dan batangku mula tegang dan keras. Punggung ibu yang gebu dan montok itu ku usap lembut dan perlahan-lahan aku baring di belakang ibu lalu merapatkan tubuhku memeluk ibu. Batangku yang tegang di tekan ke alur punggung ibu. Ibu yang sedang lena itu tidak sedar mungkin kerana kepenatan malam tadi. Aku terus menyelak kain ibu ke atas, punggung ibu yang tonggek dan lebar itu kelihatan montok tanpa memakai seluar dalam. Punggung ibu ku usap lembut. Dengan berhati-hati aku menekan batangku ke celah kelengkang ibu. Dapat ku rasakan belahan cipap ibu bergesel dengan batangku yang keras itu. Semakin di lajukan gesekannya semakin nikmat ku rasakan, walaupun belum memasuki cipap ibu. Tiba-tiba, ibu terjaga dan menoleh ke belakang. Ibu yang masih mamai itu kelihatan terkejut dengan kelakuanku.

Ibu segera menolakku dan cuba berganjak ke hadapan untuk menjauhi tubuhnya dari tubuhkud. Dengan pantas aku memeluk tubuh ibu dan merapatkan kembali batangku di belahan cipap ibu. Ibu meronta-ronta ingin melepaskan diri, ku peluk tubuh ibu dengan kuat dan ku tekan kuat batangku di celah kelangkang ibu.
“Mid… apa ni… ibu tak suka lah… “ kata ibu sedikit marah.
“Ibu.. malam tadi boleh…” kataku.
“Malam tadi tu lain Mid… janganlah.. lepaskan ibu….” pinta ibu sambil cuba melepaskan diri.
“Bontot ibu sedap… Mid nak rasa lagi…” Kataku.
“Mid… lepaskan… ini ibu kau Mid.. Lepaskan!” ibu semakin marah.
Aku pula semakin ghairah, aku terus menelentangkan ibu membuatkan bahagian bawah tubuh ibu terdedah. Belum sempat ibu hendak mengepit kelengkangnya, batangku sudah berjaya menerobos masuk ke lubang cipap ibu.
“Ohhhh… Middd…. kenapa dengan kau niiii….. Ohhhh….” rintih ibu antara keperitan dan kenikmatan.

Aku tidak menghiraukan tolakan ibu untuk melepaskan diri, aku terus menghayun batangku kelular masuk lubang cipap ibu kandungku yang di idamkan selama ini. Dari lubang yang sedikit memeritkan batangku, akhirnya lubang cipap ibu mula dibanjiri air cipap ibu sendiri. Aku tahu ibu sudah mula merasakan kenikmatan hasil tusukan batangku.
“Mid…. ini kan ibu kau Mid… kenapa buat ibu macam ni…. Mid… tolonglah…. ” rayu ibu meminta agar aku menghentikan perbuatan ku itu.
“Maaf ibu… Mid dah lama nak main dengan ibu… ohhh.. sedapnyaaa…. Dah lama Mid geramkan tubuh ibu…. Ohhhh” kataku yang sedang menghenjut tubuh ibu.
“Mid… berhenti Mid…. ibu tak nak semua ni… Kita ni.. kan.. ohhh.. anak beranak Mid… Ohhh…. Midd…” kata ibu yang masih cuba hendak melepaskan diri.
“Tak boleh ibu… malam tadi Mid dah rasa betapa sedapnya tubuh ibu ni… lagi pun ibu sendiri yang merelakan…. Ohhh…” aku cuba bermain psikologi dengan ibu.
“Makam tadi lain Mid… malam tadi kita terpaksa Mid…. Ooohhhh…. apa kau buat ni Mid…. ohhhh.. Midd… ” kata ibu yang semakin kelihatan hilang pertimbangan antara nafsu dan kewarasan.

“Ibu selalu tayang tubuh ibu… Ohhh… ibu selalu menonggeng depan Mid… bila basuh baju…ibu selalu singsing kain sampai nampak peha… bila ibu cuci tandas… ibu selak kain sampai nampak bontot… Ohhh… ibu….” Kataku yang semakin di rasuki nafsu setelah kembali mengingatkan peristiwa-peristiwa yang lalu.
“Mid.. mana ibu perasan semua tu… tolonglah Mid… jangan buat.. ibu macam ni Mid… ” rayu ibu.
“Bila ibu tidur.. kain ibu selalu terselak.. ohhhh… sedapnyaaa… ” aku sengaja membuka rahsia keberahianku terhadap ibu yang selama ini terpendam. Ibu hanya terdiam, matanya terpejam dan nafasnya semakin turun naik dengan laju. Ibu mula menikmati hayunan keluar masuk batangku di lubang cipapnya yang sudah becak itu. Aku tahu ibu sudah pasrah, dia lupa bahawa insan yang merupakan anak kandungnya itu juga mempunyai nafsu. Aku yang semakin ghairah kerana sekali lagi dapat menyetubuhi ibu merasakan sungguh lega kerana ibu tidak meronta lagi. Segala hasrat ku yang terpendam sekian lama akhirnya berjaya. Aku merasa bangga kerana akhirnya aku dapat menyetubuhi tubuh ibu yang ku idamkan sejak dahulu lagi.

“Ohhh… Mid… ahhhh…. ” ibu mula mengerang kenikmatan.
Batangku yang menujah lubang cipa ibu mula memberikan kenikmatan kepada ibu. Ibu mula menikmati rentak hayunan batangku yang menghenjut tubuhnya. Ibu semakin mengangkang kakinya, memberikan laluan untuk memudahkanku menghenjut dirinya. Baju t-shirt kuning yang dipakai ibu ku selak ke atas, buah dada ibu yang besar dan agak layut sedikit itu di ramasku. Putingnya yang berwarna coklat gelap itu ku hisap, ku nyonyot penuh kenikmatan dan ibu semakin hanyut didalam arus nafsunya. Sambil menghenjut, mataku memerhati wajah ibu yang sedang menikmati persetubuhan terlarang itu. Akuterus mengucup bibir ibu yang sedang dilambung nafsu itu membalas kucupanku. Aku menekan batangku masuk sehingga mencecah dasar cipap ibu. Aku dan ibu berpelukan dan berkucupan penuh nafsu, ibu sudah tidak peduli dirinya disetubuhi ku lagi. Aku mengucupan telinga lalu menjilat leher ibu dan ibu mendesah kecil. Ibu merangkul leherku, wajah kami bertentangan, senyuman mula terbit dari bibir ibu.
“Mid.. teruskan Mid…. ” kata ibu sambil tangannya memeluk tubuhku.
“Baiklah ibu…. ” kataku lembut. Aku kembali menarik dan menolak batangku ke dalam cipap ibu dengan kerelaan ibu.
“Ibu… sedap tak?…” tanyaku.
“Ohhh…. Mid…. Sedap sayanggg…. ” jawab ibu kenikmatan.

Nafas ibu semakin kuat dan terburu-buru, dadanya berombak kencang. Akhirnya ibu sampai ke puncak klimaksnya. Seluruh tubuh ibu kekejangan dan cipapnya mengemut kuat, menyedut batangku. Dada dan wajah ibu kemerahan menandakan puncak kenikmatan yang dinikmatinya. Ibu kepuasan di tanganku, anak kandungnya sendiri. Kerelaan ibu menyerahkan tubuhnya untuk di setubuhiku akhirnya berbaloi dengan kepuasan yang didapatinya. Aku merasa sungguh gembira menyetubuhi ibu kandungku sendiri.
“Ohhh.. Mid… sedapnyaaa…. ibu dah klimaks.. sayanggg…. ” kata ibu lesu.
“Ibu... Mid nak lubang bontot ibu boleh... lubang bontot ibu sedap, boleh ye bu..?” tanyaku yang telah menyaksikan ibuku hanyut dilanda badai puncak kenikmatan. Ibu mengangguk lemah sambil tersenyum melihat aku yang masih gagah di atas tubuhnya. Aku bangun dari menindihi tubuh ibu, ibu mula meniarap sambil menongengkan punggungnya yang besar dan tonggek itu.

Aku pun mula menujah lubang dubur ibu dengan penuh nafsu. Kali ini senang sedikit batangku masuk dan ibu juga tidak merasa sakit lagi malah ibu mula menikmatinya. Setelah beberapa minit, akhirnya aku semakin hampir ke kemuncaknya.
“Ibu….. Mid nak terpancut niii…. Ohhh ibu….” aku merintih kenikmatan.
“Ohhh… Mid… ohhh… ” ibu merenggek lagi..
Akhirnya, memancutlah air maniku dan batangku berdenyut kuat di dalam dubur ibu. Ibu mengemut kuat lubang duburnya seolah mahu memerah air maniku yang terpancut keluar itu.
“Sedap tak Mid..” tanya ibu kelelahan.
“Hmm… sedapnya ibu… Sedapnya lubang bontot ibu..” jawabku. Aku pun tertidur bersama ibu akibat kepenatan melakukan persetubuhan yang mengasyikkan itu. Aku memeluk ibu dangan penuh kasih sayang. Sejak hari itu aku dan ibu serig melakukan persetubuhan terlarang itu apabila bapaku tiada. Kini aku dapat menikmati lubang cipap dan lubang dubur itu yang ku iadamkan itu. Setiap kali melakuan persetubuhan itu, lubang dubur ibu akan menjadi tempat aku malepaskan air maniku.

COMMENTS :

Don't Spam Here

0 comments to “Gara² Perampok”

Post a Comment

 

Copyright © 2009 Fresh Themes Gallery | Vhoris. All Rights Reserved. Powered by Blogger and Distributed by [Pencinta Incest] .