Wednesday, February 3, 2010

Aku main dengan ibuku..

Salam pengenalan kepada semua......
saye ingin kenalkan diri saya.Nama saya Abdullah sin Abd Rahman.Saye tinggal di bandar kajang,selangor.Saya dengan tulus ikhlasnya ingin menyampaikan satu kisah benar pengalaman seks ku yang pertama sekali.
Pertama kali aku mengerti apa itu seks sekitar usiaku 13tahun.Itupun melalui cd blue yang aku jumpa didalam almari bapaku.Semakin aku

membesar sehingga aku baligh pada usia 14tahun barulah aku tahu apa itu air mani dan nikmatya keluar air mani walaupun melalui mimpi basah.
Untuk pengetahuan semua aku mempunyai 7orang ahli keluarga termasuk kedua ibubapaku.Aku anak kedua daripada 5 orang adik beradik.Ibuku seorang yang sangat lawa dan putih melepak,tidak seperti bapaku yang agak gelap.Biasalah dirumah kebiasaanya ibuku tiada segan silu dengan cara berpakaianya.Ibuku selalu menanggalkan pakaianya didepan anakya sendiri.Mungkin dia merasakan tiada salahnya berbuat begitu dan juga semasa mandi jarang sekali menutup penuh pintu bilik air,aku sendiri pernah ternampak ibuku mandi dibilik air tanpa menutup sepenuhnya pintu bilik air. Sejak kecil lagi sudah begitu sehingga suatu ketika semasa aku berusia 15 tahun aku begitu sangap akan ibuku, walaupun umurnya ketika itu berusia 35 tahun. Sudah acap kali aku menatapi tubuh bogel ibuku secara sedar atau tidak,wow..begitu indah sekali.
Selain itu, aku juga pernah mengintai kedua ibubapaku bersetubuh dari syiling rumahku.Selalunya dari pengamatanku, sebelum bersetubuh dengan bapaku, ibuku akan menhisap batang bapaku yang tidak begitu besar sekitar 4inchi sahaja sehingga keluar mani dalam kiraan 50 saat. Bapaku begitu cepat keluar maninya dan disebab itulah ibuku akan memastikan bapaku keluar mani dulu sebelum menjolok didalam pantatnya kerana setelah keluar mani lebih lama dapat bertahan.
Perasaan jahatku semakin membuak - buak sehingga aku mendapat idea dengan merakam adegan persetubuhan kedua ibubapaku. Selapas bersedia dengan apa yang dirancang, aku memulakan operasiku melalui syiling dengan mengunakan kamera nikon bapaku.Setelah berjaya merakam adegan selama 10 minit itu aku balik kebilikku untuk menonton kembali adegan itu dan merancang strategi seterusnya.
Keesokkanya aku mendapat idea tetapi aku mesti bersabar dan menuggu masa yang sesuai. Sebelum saya terlupa kedua ibubapaku adalah pegawai imigresen tinggi di kajang dan damansara ( skarang putrajaya ). Idea aku adalah untuk membuat video lucah bertajuk pegawai imigresen terlampau.
Video lucah itu akan kusebarkan melalui youtube dan bluetooth kepada kawanku dan seterusnya ramai yang akan tahu, itulah pelan jahat ku.

Akhirnya, waktu yang dinantikan telah tiba apabila aku tahu yang tanggal 03 mei hingga 30 mei bapaku akan pergi outstation keindonesia , ibuku pula akan bercuti selama seminggu, abangku diasrama dan semua adikku dikampung dan aku pula tinggal bersama ibuku kerana aku akan menghadapi peperiksaan PMR.
Pada tanggal 07 mei bersamaan hari khamis sku telah menetapkan hari untuk menyetubuhi ibuku dengan apa cara sekalipun. Hari sebelumnya aku dengan semangatnya berjaya memebuat temujanji dengan seorang tukang urut batin di kampung bukit dukung untuk mempertajamkan zakarku. Pada hari yang dijanjikan pada pagi 7 mei aku pergi berurut di kg. bukit dukung selama 2jam. Semasa urutan itu , tukang urut itu memberitahuku satu rahsia hebat yang belum pernah aku dengar. Dia memberitahuku, selepas urutan ini zakar cik telah menjadi sangat dahsyat, boleh bertahan selama dua jam sebelum pancut. Oleh itu dia memberiku satu ubat khas ( pil ) dari tabib cina untuk beri kepada wanita. Ubat tindakbalas cepat itu tidak mempunyai rasa san sebenarnya berfungsi untuk wanita yang sudah monapaus untuk mengeluarkan maninya semula dan pakcik itu juga memberitahuku kalau perempuan yang belum monapaus memakanya pasti dia akan terpancut dan amat merbahaya kerana akan menyebabkan dia akan menjadi sangat ghairah yang boleh menyebabkan dia curang kerana selepas memakanya dia akan berasa perlu mendapat belaian lelaki secepat mungkin. Aku begitu teruja dangan cerita pakcik itu serta tak sabar mencubanya setelah membayar rm150.
Pada malamnya, pukul 8.30pm ibuku telah menyiapkan mekanan dan mengajakku untuk makan bersama - sama. Pada waktu itu ibuku hanya berkemban sahaja. Aku begitu ghairah melihatnya.Sewaktu ibuku mengambil lauk dibelakang aku dengan segera memasukkan pil iti kedalam air minumanya.
Setelah habis makan ibuku masih belum minum air, aku sudah menjadi panik..shit!!
Tetapi akan kebijaksanaanku dia minum juga akhirnya. Selepas makan aku pun memakan ubatku dan menonton adegan lucah ibuku yang telah diburnkan didalam cd dan dengan selambanya aku menonton diruang tamu.Ape nak jadi jadilah. " pikirku ". Sewaktu itu ibuku sedang membasuh pinggan didapur. Aku dengan sengaja membesarkan volume cd itu, terdegarlah rengetan ibuku. Sambil asyik menonton cd blue itu, aku juga mengintai ibuku didapur untuk melihat respon ubat khas itu.
Kira2 pukul 9.30pm didapur aku dapat melihat respon yang diberikan oleh ubat itu. Aku melihat ibuku sudah mula mengeliat dan memegang memeknya.Dengan seraya aku membuka pakaian ku hanya meninggalkan boxer aku pergi mendapatkan ibuku didapur. Aku memeluknya dari belakang dan bertanya " ibu kenapa mengeliat sebegitu." ibuku nampak terkejut melihatku memeluknya dengan kuat sekali sambil berkata " takda ape " lalu aku mengajaknya ke ruang tamu rumah. " ibuku terkejut melihat adegan seks itu sewaktu aku membawanya keruang tamu dan berkata " mana kamu dapat video ini, sape yang rakam aduhai....!!!!!! " " saya merakamnya . takpekan. " ibu berkata " kenapa kau buat begini malu ibu."
Ku berkata kepada ibuku " ala ibu ape salahnya kan syakan anak ibu."Ibuku diam sebentar lalu aku mendudukanya di sofa. Kulihat ibuku semakin mengeliat pantas dan aku mengambil kesempatan itu untuk meraba perlahan - lahan dari rambut kubelai hingga sampai ke buah dada. sewaktu sampai didada kulihat ibuku terkejut dan cuba melawan sanbil berkata " janganlah begini akukan
ibumu" " alah ibu janganlah begitu apalah salahnya sambil ku menerkamnya kembali dan kali ini aku membaringkan ibuku diatas sofa dan memeluknya sambil meramas buah dadanya. ibuku semakin mengeliat pantas tanpa melawan lagi mungkin kerana terlalu ghairah . "pikirku " memang hebat sungguh pil itu. Aku membogelkan ibuku menghisap seluruh badanya dan menghisap pantat ibuku yang berbulu halus itu. Ibuku makin tidak keruan semasa aku minjilat pantatnya. " ah...ah....ah......ah....ah" ibuku merengek. gembira hatiku dapat membuatkan ibuku puas.selepas itu aku memasukkan dua jariku secara mengejut dan pantas ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.......!!!! ibuku menjerit. lantas tanpa belas kasihan aku teruskan sehingga aku terasa kemutan yang membuatkan tanganku sukar dikeluarkan dari pantatnya.ibuku terpancut kemukaku.aku begitu banga sekali.....!!!!sambil mengeliatkan badanya.
setelah itu aku menanggalkan boxerku dan mendudukkan ibuku. Aku menyuruh ibuku melancapkan batangku.ibuku terkejut beruk melihat zakarku yang besar sekali sambil cuba melarikan diri..kataku " mana boleh . saya dah puaskan ibu skarang giliran ibu pula " Ibuku menghisap zakarku selama 10minit tanpa henti dengan bantuanku menyorongkan mukanya.Ibuku nampak keletihan. aku tanpa berlengah terus membaringkan ibuku dan memasukkan zakarku dedalam pantatnya dengan laju tanpa belas kasiha. Cukup hebat seperti porn orang putih.
Begitu teruk ibuku dikerjakan olehku selama 2jam sehingga sampai suatu ketika ibuku menyuruhku berhenti kerana terlalu sakit.Ini juga kali pertama aku melihat perempuan terpancut sejauh 6 inchi. Aku begitu puas malam itu.aku juga pancut kedalam pantat ibuku.

Pada pukul 11.pm tamat sudah pertarunganku...kulihat ibuku terkujur kaku dalam kepuasan yang diberikan anaknya.Aku memberitahu ibuku supaya tidak memberitahu bapa kerana ku telah merakamnya. kalau tidak aku akan edarkanya.

Kini umurku telah 20 tahun....ibuku telahpun mengandung anakku dan aku selalu juga dalam tempoh itu menjadikan ibuku tempat memuaskan nafsiku.

COMMENTS :

Don't Spam Here

0 comments to “Aku main dengan ibuku..”

Post a Comment

 

Copyright © 2009 Fresh Themes Gallery | Vhoris. All Rights Reserved. Powered by Blogger and Distributed by [Pencinta Incest] .